kvarisen
Tjena, jag undrar när/om ni har börjat men hns easy block och om ni har typ när kommer den släppas?
Djubel
började med det iförrigår, är nog uppe inom en vecka vännen
-DeSerT-
Admin
vi har börjat med HNS men det är en del kvar som måste göras, så det är bara hålla utkik