Admin ansökan Retake
Nickname: .godQ
SteamID: https://steamcommunity.com/id/silwfalk/
Ålder: 26
Beskriv dig själv: Pratglad ung grabb (inga unc kommentarer </3) som spenderar mycket tid på cs, specifikt retake servrarna. Skulle säga att jag är rättvis och bestämd men kan även vara skämtsam och skojig. Har lätt för mig att prata med folk och vara empatisk.
Erfarenhet som admin: Endast hos deSynchronized HnS för många år sedan. Annars inget inom CS, men i yngre dagar var jag Head Admin på diverse GMod servrar. Varit delaktig i olika spel och communities genom mina år.
Viktigaste egenskapen hos en admin: Temperament. Att inte kunna behålla lugnet i en het situation är inget som bör framkomma hos någon med makt då det alltid slutar upp som en bajsmacka. Att kunna resonera och även sätta sig in i andras sits för att få deras blick på det hela skulle jag säga är väldigt viktigt det med. Utöver det är det väl standard saker såsom att vara glad, rättvis och hålla en bra stämning helt enkelt.
Övrigt: Nej inte riktigt. Spenderar väl en 2h minst dagligen på servrarna så aktivitet oroar mig inte.
Tack för att ni läste små pruttar.
+rep
+rep