Adminansökan MG-Server (Djubel)

Nickname: Hallonsoda (Även känd som djubel)

 

SteamID: STEAM_0:1:762441858

 

Ålder: 18 

 

Beskriv dig själv: Söt, snäll svärmorsdröm med otrolig fantasi. Tog studenten i Juni och började arb*ta rappt därefter, på fritiden lirar jag mg för att jag är bra på det och jag tycker det är kul. Jag söker denna roll då jag känner mig lämpad till att kunna bära admin-ansvaret. Jag har gjort flertalet felsägningar under mina dagar på playpark som jag ångrar innerligt. Då jag har förbättrat mig och blivit en bättre man, vill jag nu göra rätt ifrån mig och bestraffa trubbelmakarna istället! Jag har bra tolerans mot taskigheter och dumma kommentarer!

 

Erfarenhet som admin: Head-admin på en välkänd svensk server när jag var 12, det gick bra men servern lades ned och jag blev därmed av med min käreste ägodel. (Har även ägt en del minecraft servrar där så mycket som 3 spelare spelade på!!!)

 

Vilka är de viktigaste egenskaperna hos en admin: Bestämd och maktmissbrukare (på gott och ont), man skall kunna bestraffa alla spelare som missköter sig även ifall det är ens egna mor som gör det. Här ser jag aldrig mellan fingrarna och är hård, bestämd och absolut INTE ensidig när jag gör mina bestraffningar. Alla personer får samma straff för samma regelbrott, PRONTO!

 

Varför skulle just du passa som en admin: För jag är bestämd och biter till som en orm när någon gör ett övertramp på playparks käreste regler. Jag tar det personligt när någon har modet att missbruka dennes rättigheter på Playparks spelservrar medveten om att JAG är admin. Jag är även duktig på att lyda order, Dollan kan intyga detta.

 

Övrigt om du har något att tillägga: Jag ser framemot att gå vidare med detta ärende och utföra min tjänst som admin hos er.

+rep uppför sig alltid och har en god attityd

 

cuda

Admin

+rep uppför sig alltid och har en god attityd

cuda

Admin

+rep borde bli admin 

cuda

Admin

+rep hade passat som admin

 

-DeSerT-

Admin

-rep för att cuda +rep'a

+rep för att jämna ut DeSerTs röst

 

@dollan dax för svar, redo att gå in i service!

RÖÜGË

Admin

-rep djuuu