Förslag: Visa "Top X"-för varje spelare som är med i top 1000

I CS:GO lirade jag på servrar där man fick en rank när man grindat ett tag och tagit sig in bland de top 1000 bästa spelare, dvs i poängordningen. Det gör det väldigt kul att grinda vidare och klättra i stegen. 

 

Samma feature finns på playpark, men bara för de yttersta top top spelarna.

 

Förslag:

Rank 1000-500 visas: “Top 1000”

Rank 500-200 visas: “Top 500”

Rank 200-1 visas tex: “Top 153” (från och med här visas exakta ranken)

 

Skulle detta vara något möjligt att utveckla här på PlayPark? Älskar servrarna men jag tror att detta hade kunnat göra retake-upplevelsen ännu roligare! 

+rep

cuda

Admin

+rep 

-rep, jag hade synts för mycket

 

MVH, 

Djubel den store

Hade behövts top 10000 minst för att du ska få vara med