Förslag: Visa "Top X"-för varje spelare som är med i top 1000
I CS:GO lirade jag på servrar där man fick en rank när man grindat ett tag och tagit sig in bland de top 1000 bästa spelare, dvs i poängordningen. Det gör det väldigt kul att grinda vidare och klättra i stegen.
Samma feature finns på playpark, men bara för de yttersta top top spelarna.
Förslag:
Rank 1000-500 visas: “Top 1000”
Rank 500-200 visas: “Top 500”
Rank 200-1 visas tex: “Top 153” (från och med här visas exakta ranken)
Skulle detta vara något möjligt att utveckla här på PlayPark? Älskar servrarna men jag tror att detta hade kunnat göra retake-upplevelsen ännu roligare!
+rep
cuda
Admin
+rep
-rep, jag hade synts för mycket
MVH,
Djubel den store
Hade behövts top 10000 minst för att du ska få vara med