Kan inte komma in i retake servrarna
Loadar in mappen och precis innan man kommer in blir jag utsparkad och det står “ogtilig anslutning avvisad av servern”
-DeSerT-
Admin
Hej!
Använder du någon slags av VPN?? För då kan du ej komma in på våra servrar.
Folk som använder VPN blir kickade
Ahopp segt!