Kan inte komma in i retake servrarna

Loadar in mappen och precis innan man kommer in blir jag utsparkad och det står “ogtilig anslutning avvisad av servern”

 

-DeSerT-

Admin

 

Hej!

 

Använder du någon slags av VPN?? För då kan du ej komma in på våra servrar. 

 

Folk som använder VPN blir kickade

 

 


 

Ahopp segt!