Överklagan av avstängning
Jag blev avstängd i 14 dagar för "bug abuse." Jag förstår att det inte var rätt, men jag vill bara förklara att det bara var jag och Saint som spelade och var inne på servern vid tillfället, och vi kom överens om att köra zombie. Jag använde /sd för att starta det. Ingen annan blev påverkad, och vi tyckte båda att det var okej.
Jag kommer inte att göra det igen och hoppas att ni kan förkorta eller ta bort bannen.
+rep
+rep låt grabben få spela, va vore livet utan lite kul? “dollan”
FläskDoris
Admin
zZzz
+rep
-DeSerT-
Admin
Tjena Joss
Om du går in och kollar på avstängningar så har vi kortat ner din ban till 7 dagar istället för 14 dagar.
Så jag hoppas det är bättre med 7 dagar, Skulle tro att din ban går ut 2025-05-09.
Sen hoppas vi att du kommer tillbaka utan att bugg abusa :D
vad fint du skrev desert
Gör det till 14 dagar igen!
Nej men nu ger du dig jurgen!!!!!🐈💨