Sebastian "Bassebus" Värdelösson

Tja, tänkte bara föreslå idén om att en gång för alla göra sig av med Playparks jobbigaste vuxenbebis. 

Tror att det skulle bidra till en ökad spelarbas och en överlag tillväxt i Playparks community.

Håller ni med? 

 

Med Vänliga hälsningar

Nätrollet Jürgen Dorfmeister

Jag håller med visa ord från en vis man!!

Tjena! Ja han har varit jobbig enda sen han gick med och han är inte ens OG herregud bort med fanskapet. Han har blivit tagen av dumpen typ 12 gånger också men de är klart när man anlitar cool så vill man ju ha mer p3don