Screan Tearing på ALLA servrar!

Tja!

Jag  upplever Screen tearing på alla era servar, inte alls behaglig upplevese! 
Ospelabart för mig…

dollan

Staff

Kassör

Hur är detta relaterat till oss? Screentearing är helt clientside?