Screan Tearing på ALLA servrar!
Tja!
Jag upplever Screen tearing på alla era servar, inte alls behaglig upplevese!
Ospelabart för mig…
dollan
Staff
Kassör
Hur är detta relaterat till oss? Screentearing är helt clientside?
Tja!
Jag upplever Screen tearing på alla era servar, inte alls behaglig upplevese!
Ospelabart för mig…
dollan
Staff
Kassör
Hur är detta relaterat till oss? Screentearing är helt clientside?