Skrt's Admin Ansökan JB

Nickname: Skrt

SteamID: https://steamcommunity.com/id/Skrt11/
 

Ålder: 2007 (17 år gammal blir 18)

Beskriv dig själv: Jag skulle beskriva mig som en väldigt driven och lugn persson. Får höra av många av mina vänner att jag kan hantera taskiga situationer på ett bra och moget sätt. Jag har mycket energi och är oftast på väldigt bra humör. Jag har alltid gillat att spela, Är ofta inne på Jailbreak väldigt ofta och har alltid lika trevligt på servern. När jag hittar något jag tycker är kul blir jag väldigt driven till att fortsätta med det och förbättra mig på det. Går 2:an på gymmnasiet men jobbar deltid och är på så sätt väldigt bra att bemöta människor på ett trevligt sätt så att de känner sig välkommna :D. Jag är född och uppvuxen i sverige har bott här hela mitt liv.


Erfarenhet som admin: Jag har aldrig varit admin på just csgo/cs2 servrar. Däremot har jag erfarenhet ifrån att ha varit Admin på många stora FiveM servrar och har bra med erfarenhet om hur man ska bemöta folk när det handlar om att vara rättvis och bestämd.

Viktigaste egenskapen hos en admin: Som admin ska du kunna hantera människor på ett moget och rättvist sätt, oavsett om du gillar personen eller inte. Alla ska behandlas lika.

Som admin ska du också vara bekväm med att säga till när någon gör fel. Du ska ha koll på reglerna inom det ämne eller spel där du är admin/staff.

Eftersom en admin är någon som spelare kan vända sig till för att prata om problem, vare sig det gäller servern eller andra spelare  Det är viktigt att du kan vara förståndig och kan visa hänsyn till spelarna. Men att vara admin handlar inte bara om att vara sympatisk och hänsynsfull. Du måste också kunna vara hård och bestämd, men viktigast av allt är såklart att vara rättvis.

En admin ska även kunna skilja på person och situation. Du ska kunna bestraffa din bästa vän på samma sätt som vem som helst på servern, utan problem.


Övrigt:  Nix tack för du har läst ^^

+rep

+rep

+rep

+rep abmin material :)

+rep riktigt aktiv

cuda

Admin

+rep skulle passa bra han kan reglerna bra och förstår dem väldigt bra också

+rep

+rep kan regler samt är aktiv som är ett stort +

South

Admin

+rep skön grabb!

+rep han kalla mig n ordet

+rep real sigma dude, skön snubbe skulle passa som admin.

+rep

njimko

Head Admin

Godkänd, kontakta mig på discord