Fusk ban
Blev bannad för fusk(movement), jag tror att det är några år sedan nu. Detta var ett dumt beslut och kommer inte hända igen. Anledning till att jag vill bli unbannad är för att jag vill kunna spela mg och jb.
steam: https://steamcommunity.com/id/skakig/
bli bra på spelet
fuska inte
noob