Unban protest
Hej, Tjena jag blev bannad på grund att jag fuskade men det va 1 år sen men jag har ångrat mig, Jag fuskar inte längre och vill lira med mina polare på JB pls kan ni unbanna mig så är ni snälla
är nog säkert en changed man, mötte han på xplay han verkade legit han hållde in shift konstant och missade allt så han är fuskfri nu !!!
ge grabben en andre chans
dollan
Staff
Kassör
Du blev bannad för 5 månader sedan? Vilket konto blev du bannad på, ett annat än “The Boss”?
dollan
Staff
Kassör
Nekad, återkom om 3 månader.