AWP+SMOKEFRI RETAKE?!

Hej!

Har lirat här ett tag nu och en tanke slår mig, varför gör ni inte minst 1 Retake som awp och smokefri?
Båda är stora irritationsmoment för oss som inte spelar awp (smokes är ett irritationsmoment oavsett). 

Många av de personer som jag spelat mer känner samma sak, 1/11 servers kan väl få vara så?

  • Mer än halva bomben har gått ifall man har oturen att hamna bakom smoke, pushar man så dör man. 
  • 3 sekunder in i rundan så dör man  ifall man ska pusha ct spawn på inferno som exempel, där står en awp på 3a och håller. Finns 15 andra exempel till. 

Tack på förhand <3

dollan

Staff

Kassör

Hej, vi testar och gör om retake 18 till smokefri och awp-fri, ifall det är populärt kan den förbli så.