Permanent ban
Hej, Jag blev bannad för cirka 10 år sedan och undrar om man skulle kunna få en unban!!
Det var 10 år sedan, Jag pratade med en admin tidigare idag om varför, Tydligen var det för doxing!
Jag skulle jättegärna vilja ha en unban för att ni kommer aldrig få se mitt tidigare beteende igen!