Unban

Tjenare, jag hade riktigt tråkigt en dag och av någon dum anledning bestämde jag mig för att använda mig av fusk på mitt alt konto, vilket självklart resulterade i bann vilket jag ångrar enormt. Jag har slutat med det och det kommer inte att hända igen. Har alltid varit en rätt så aktiv spelare och det kommer att fortsättas om jag förhoppningsvis blir unbannad.
 

Mvh Monarch

[8:01 PM]
monarch:
    hoppas du går in o +reppar min unbnan ansökan typ nu
 

[8:02 PM]
monarch:
    (kommer bli unbannad trust)
    BROPR
    ta bort det där...
 

Heter inte ens monarch på mitt steam?

[7:50 PM]
crazyness:
    +reppa min unban ansökan
 

Bob fan behaviour

dollan

Staff

Kassör

Nekad, du blev bannad för en månad sedan, återkom tidigast om 3 månader.