admin ansökan jb
13%hs https://steamcommunity.com/profiles/76561198997662694/
17 år gammal
Jag vill bli jb admin för att jag känner att jag verkligen kan hjälpa detta samhälle och för att jag är väldigt aktiv spelare. Känner även admins i denna server så jag vill vara en del av det.
Har även varit admin i ett annat spel tidigare.
Hoppas verkligen att denna ansökan går vidare! mvh Felix
goat borde bli admin, alltid inne på servern
+rep
+rep skit trevlig snubbe, kan alla regler bra och sköter sig ständigt
+rep skön och trevlig människa
Gabbe
Admin
+rep alltid inne på jb vilket är stort + och allmän trevlig
+rep mogen och aktiv
-rep vän med jimmyfis
+rep
+rep Underbar människa och aktiv
-rep vem är detta?
+rep riktigt skön grabb kommer bli bra admin!
njimko
Head Admin
Nekad, inte aktiv på över en månad. Återkom tidigast om 1 månad förutsatt att speltiden ökat.