admin ansökan jb

13%hs https://steamcommunity.com/profiles/76561198997662694/
17 år gammal

Jag vill bli jb admin för att jag känner att jag verkligen kan hjälpa detta samhälle och för att jag är väldigt aktiv spelare. Känner även admins i denna server så jag vill vara en del av det.

Har även varit admin i ett annat spel tidigare.

Hoppas verkligen att denna ansökan går vidare! mvh Felix

goat borde bli admin, alltid inne på servern

+rep

 

+rep skit trevlig snubbe, kan alla regler bra och sköter sig ständigt

+rep skön och trevlig människa 

Gabbe

Admin

+rep alltid inne på jb vilket är stort + och allmän trevlig 

+rep mogen och aktiv

-rep vän med jimmyfis

+rep

+rep Underbar människa och aktiv

-rep vem är detta?

 

+rep riktigt skön grabb kommer bli bra admin! 

njimko

Head Admin

Nekad, inte aktiv på över en månad. Återkom tidigast om 1 månad förutsatt att speltiden ökat.