Admin ansökan discord
Hej, jag är 18, gillar cs och värnar mycket om mina kittens här på discord och playpark forumet.
Jag gillar att administrera för jag tycker att jag är en bra ledare, jag har djupforskat i många stora ökända ledare genom tiderna och har tagit till mig av härskartaktiker från dom för att kunna uppnå högsta ledarskap.
Jag är mycket erfaren att administrera discordsservrar, har några egna jag ej kan namnge tyvärr.
Jag tror jag hade passat som admin för att jag är bra, och väldigt aktiv på playpark discord.
Annat tillägg: Njimko säger att jag har autism så det kanske jag har men vet typ inte än för jag har inte bekräftat det än kanske.
hej!
cuda
Admin
+rep tror denna king hade gjort ett otroligt jobb om jag är seriös
tack!
gillar dig
+rep shurda slakt!
+rep

dollan
Staff
Kassör
Nekad återkom tidigast om 3 månader, riktigt stor förändring skall ske ifall du någonsin ska kunna bli Admin eller Discord Admin för den delen!
