fusk ban

tjaa

jag fuskade på ett av mina alt konton sen sa att det inte var jag och jag själv ångrar det och efter4 att jag vart bannad så tog jag en paus med cs och körde andra spel men nu har jag börjat köra cs igen och jag vill gärna ha en andra chans och jag kommer inte fuska igen för jag har lärt mig nu att jag inte ska fuska. 

mvh ogge 

 

Använd lite punkter och stora bokstäver tack, fick huvudvärk av att läsa de där!

-rep störig rasist