Adminansökan Jb
Nickname: NasseOnGrass/Nasse
ålder: 16
https://steamcommunity.com/profiles/76561199815582223
Jag vill bli admin på Jb då jag är en aktiv spelare på servern och inte kommer abusea min kraft. Jag skulle säga jag är en snäll, omtänksam, bestämd och skämtsam kille som på mesta del av sin fritid spelar spel som cs2 o gillar va ute.
har noll erfarenhet av att vara Admin på CS2/cs go, men har varit admin på andra plattformar/spel communities.
Hoppas på att få bli Admin och göra playpark till en bättre plats för alla!!
Mvh: Nasse
+rep kan regler och skön kille. ´-rep för att skriva med svart text
cuda
Admin
+rep kan reglerna trevlig
njimko
Head Admin
-rep svart text
PandaGuy
Staff
Community Manager
Plotuzz?!!?!
+rep härlig individ
+rep Väldigt aktiv på servrarna och en trevlig grabb.
+rep skön kille, så sant!
+rep
vem är detta?
+rep
njimko
Head Admin
Godkänd, kontakta mig på discord.