Adminansökan Jb

Nickname: NasseOnGrass/Nasse

ålder: 16

https://steamcommunity.com/profiles/76561199815582223

 

Jag vill bli admin på Jb då jag är en aktiv spelare på servern och inte kommer abusea min kraft. Jag skulle säga jag är en snäll, omtänksam, bestämd och skämtsam kille som på mesta del av sin fritid spelar spel som cs2 o gillar va ute. 

 

har noll erfarenhet av att vara Admin på CS2/cs go, men har varit admin på andra plattformar/spel communities.

 

Hoppas på att få bli Admin och göra playpark till en bättre plats för alla!!

Mvh: Nasse

+rep kan regler och skön kille. ´-rep för att skriva med svart text

 

cuda

Admin

+rep kan reglerna trevlig

njimko

Head Admin

-rep svart text

PandaGuy

Staff

Community Manager

Plotuzz?!!?!

+rep härlig individ

+rep Väldigt aktiv på servrarna och en trevlig grabb.

+rep skön kille, så sant!

+rep

vem är detta?

+rep

njimko

Head Admin

Godkänd, kontakta mig på discord.