unban

Tja grabbar! Ja ä en helt ny människa! Har inte rört fusk på hela 3-4 år! Skulle vart så fint me en unban på detta konto. https://steamcommunity.com/id/privatfusk/    Älskar er

dollan

Staff

Kassör

haha inte lite dumt att du har “privatfusk” som custom url?

njimko

Head Admin

Bannad för fusk på faceit, esportal och esplay… Kan bli svårt brorsan

Bannen på faceit är perma. Vart bannad på esportal i snart 4 år o den fördes över till esplay. Blir unbanna på esplay o esportal 10e mars. Tro mig grabbar, är reformed. Ska bevisa annars kan ni skicka mig direkt <3

nä -rep på dig asså!

dollan

Staff

Kassör

Nekad.