unban
Tja grabbar! Ja ä en helt ny människa! Har inte rört fusk på hela 3-4 år! Skulle vart så fint me en unban på detta konto. https://steamcommunity.com/id/privatfusk/ Älskar er
dollan
Staff
Kassör
haha inte lite dumt att du har “privatfusk” som custom url?
njimko
Head Admin
Bannad för fusk på faceit, esportal och esplay… Kan bli svårt brorsan
Bannen på faceit är perma. Vart bannad på esportal i snart 4 år o den fördes över till esplay. Blir unbanna på esplay o esportal 10e mars. Tro mig grabbar, är reformed. Ska bevisa annars kan ni skicka mig direkt <3
nä -rep på dig asså!
dollan
Staff
Kassör
Nekad.