Fusk ban (uppdaterad)
Blev bannad för att jag fuskade för 2 år sedan på playparks 1v1 server. Hade tråkigt en kväll med andra som också spelade på playpark och då fick jag för mig att jag skulle gå in och fuska på 1v1 servern. Detta var ett dumt beslut och jag ångrar det nu. Anledningen till att jag vill bli unbannad är för att jag vill kunna spela mg och jb. Jag är en ny person idag och kommer inte att fuska mer på playparks servrar eller cs.
steam: https://steamcommunity.com/id/Generalen101
dollan
Staff
Kassör
Godkänd, välkommen tillbaka!