Ban Appeal
Tja! Blev bannad för fusk på mitt alt konto ja, å ja ångrar det jävligt mycke. De va ju dumt å fuska hade bara så satans jävla tråkigt. De va ju dock inte så länge sedan jag vart bannad nu då. Men man kan ju ändå testa å se hur detta gå. Men ja hade velat köra lite mg och kanske lite retake, de va länge sen. Tack!
Mvh L u c k y
Här ha ni min steamURL: https://steamcommunity.com/id/Lakkyyy1/
+rep Duktig pojk, new year new man
+rep denna killen spelade jag surf med 2019!! då fuskade han inte så han är legit. Mvh Jimmy
+rep alla förtjänar en ny chans mvh Alle föredetta del ägare av playpark! mvh (lng)
.Arre
Admin
-rep
+rep
Arre med -rep tack det uppskattas
njimko
Head Admin
Sista chans får du. Välkommen