Ansökan till admin på jailbrake!

Nickname: YkbOfficial 

 

Steam ID: 76561198872234842

 

Ålder: 20/04

 

Beskriv dig själv: 

Hejsan! Jag heter Giovanni och är 20 år gammal och har ett jobb som administratör och jobbar hemifrån. Jag är en väldigt snabblärd människa som lär mig väldigt snabbt grejer. Jag har ett stort intresse av spel och jag lägger min mesta tid vid datorn och jobbar samt spelar från min dator. 

 

Erfarenhet som admin: 

Jag har ingen erfarenhet som admin i jailbrake men har varit admin på andra csgo servrar. Men jag har spelat ett bra tag på jailbrake över 5 år. Jag kommer lära mig snabbt hur commands och så funkar i jailbrake. 

 

Vilka är de viktigaste egenskaperna hos en admin: 

Att ha koll på allting inom serven, kunna vara väldigt snabb med arbetet så det inte blir större och större, inte välja någons sida och direkt ta beslut om någon gör fel, kunna visa hänsyn och respekt till individerna på jailbrake, kunna ha tydlig kommunikation och kunna höra både perspektiven innan man tar ett beslut. 

 

Varför skulle just du passa som en admin: 

Då min mesta tid går åt jailbrake, jag brukar vara aktiv på morgon och natt, Jag visar väldigt mycket respekt samt hänsyn till folk om någon sitter och svär eller snackar mot reglerna så tar jag återgärd direkt och inte pratar emot. Jag är en person som har stenkoll på om folk gör fel. 

 

Övrigt om du har något att tillägga: Nej tack med vänliga hälsningar, Giovanni 


 

+rep Verkar väldigt kunning som en admin samt har sätt hur han beter sig i jailbrake han känns som en mogen grabb med mycket hänsyn!

+rep mogen grabb och kan regler bra samt skön kille att spela med allmänt 

Jag stavade jailbreak fel men hoppas ni förstår mig. 

Gabbe

Admin

+rep skön kille

+rep

njimko

Head Admin

Nekad, bannad för fusk.