admin retake
nickname: mw
ålder: ca 19
https://steamcommunity.com/profiles/76561198299293703/
jag vill bli admin på retake för jag spelar ofta och kommer nog inte abusea min makt. jag har varit bannad ett antal gånger från playpark vilket tyder på min enorma erfarenhet att ta emot bans och är nu redo att dela ut dom!
Min hjärna är konstruerad på ett sätt som gör mig otroligt smart och kan komma med otroligt unika och bra ideér som kommer hjälpa playpark sjukt mycket typ.
har absolut noll erfarenhet av att vara admin men tror jag skulle va typ bra?
på fritiden gillar jag att spela cs och använda mig av mitt otroligt stora bankkonto.
mvh mw. hoppas jag blir admin
+rep bästa personen i världen
+rep!!!!!!!!!!!!!!!!
Gabbe
Admin
+rep unik ansökning
+rep den bästa ansökan någonsin
FläskDoris
Admin
+rep helt ärligt
+rep
FläskDoris
Admin
tar tillbaka min +rep, den blir -rep ist. Dålig och toxic spelare
njimko
Head Admin
-rep ljuger om bankkonto
cuda
Admin
100%frys
cuda
Admin
Det betyder +rep^^
RÖÜGË
Admin
-rep
svenebananz
Staff
+ rep
Du kan få en -+rep bådeoch nu få vi se
“Ca” 19 så du är alltså 18 dårå
+rep
lules bästa +rep
norderinho
Admin
+rep
njimko
Head Admin
Godkänd, kontakta mig på discord.