admin retake

nickname: mw

ålder: ca 19

https://steamcommunity.com/profiles/76561198299293703/

 

jag vill bli admin på retake för jag spelar ofta och kommer nog inte abusea min makt. jag har varit bannad ett antal gånger från playpark vilket tyder på min enorma erfarenhet att ta emot bans och är nu redo att dela ut dom!

 

Min hjärna är konstruerad på ett sätt som gör mig otroligt smart och kan komma med otroligt unika och bra ideér som kommer hjälpa playpark sjukt mycket typ.

 

har absolut noll erfarenhet av att vara admin men tror jag skulle va typ bra?

 

på fritiden gillar jag att spela cs och använda mig av mitt otroligt stora bankkonto.

 

mvh mw. hoppas jag blir admin

+rep bästa personen i världen

+rep!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Gabbe

Admin

+rep unik ansökning 

+rep den bästa ansökan någonsin

+rep helt ärligt

+rep

tar tillbaka min +rep, den blir -rep ist. Dålig och toxic spelare

njimko

Head Admin

-rep ljuger om bankkonto

cuda

Admin

100%frys

cuda

Admin

Det betyder +rep^^

RÖÜGË

Admin

-rep

+ rep

Du kan få en -+rep bådeoch nu få vi se

“Ca” 19 så du är alltså 18 dårå

+rep

lules bästa +rep

+rep

 

njimko

Head Admin

Godkänd, kontakta mig på discord.