Admin ansökan JB

Nickname: Alle

steamid: STEAM_0:1:803492353

Ålder: 20


Beskriv dig själv;

Tjena! Jag heter Alle Jag är uppvuxen i Dalarna  Jag ska ta studenten i sommar , jag går bygg och anläggning . Jag är en extrovert person och är väldigt social av mig, tycker om att träffa nya människor . och  jag tycker om att spela spel. Jag har snart varit medlem hos PlayPark i 5 år, jag känner redan många som är med i discorden plus CS ingame. 
 

 

Tidigare erfarenheter?
jag har varit admin på en mulitgame server som stängdes 2023 lite innan  cs2  kom ut där var jag try admin i typ 2 månader och gick hur bra som helst. Jag vet redan hur det fungerar med allt osv, kan alla regler och sånt. Jag har mycket erfarenhet när det kommer till serverar, bans, mutes, hemsidan, discord nästan allt som har med PlayPark att göra.

Varför skulle jag passa som en administratör?

 

Jag kan definitivt tycka att jag hade passat som admin Som sagt, jag har varit  här på PlayPark mer än 5 år. Jag vet hur man ska hantera olika situationer. Jag är aktiv inne på jbn och har alltid en glad och trevlig ton som skapar lugn het på servern, och det är många som redan känner mig. och tror dom också skulle säga att ge ett försök till att få vara admin. eftersom har gjort många misstag och det erkänner jag när det kommer till att få bans och har lärt mig en stor läxa och eftersom jag ändå spelar mycket på jbn. som jag fått sagt till mig så kan alla göra fel och man växer med ålder och jag tror jag hade varit tillräckligt mogen för att bli admin.

  

  

 

 

Övrigt om du har något att tillägga:

 

Jag har gjort lite misstag här och där, vet nu till nästa gång vad jag ska göra och vad jag ska inte göra. Tror det kommer bli en positiv förändring ifall jag blir admin  

 

Det var allt för mig 


 

 

 

 

 

 

+rep
Härlig grabb med förståndet på sin sida, om ngn tycker jag Alle förtjänar admin!

Lappex

Admin

+rep 

tror på dig grabben

+rep, cp men cool

+rep ge han admin

+rep skulle passa bra som admin

ALI BABA

Admin

+rep 

 

cuda

Admin

+rep följer regler trevlig och hade gjort ett bra jobb

-rep, pdf

-rep varför ska en grabb som varit pbannad för flertal regelbrott få bli admin ?? lol xd

plus att grabben gått in på smurfs å gjort samma sak lollll

RÖÜGË

Admin

-rep

njimko

Head Admin

Nekad, för många understabs. Återkom tidigast om 6 månader. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ld422DXOHpY