fusk ban

tjaa

jag fuskade på ett av mina alt konton sen sa att det inte var jag och jag själv ångrar det och efter4 att jag vart bannad så tog jag en paus med cs och körde andra spel men nu har jag börjat köra cs igen och jag vill gärna ha en andra chans och jag kommer inte fuska igen för jag har lärt mig nu att jag inte ska fuska. 

mvh ogge 

 

Typ cringe o fuska ska inte ljuga kingen skaffa skills

man var ung å dum hurru

Kvarisen du var bara ung och ass på spelet lolz

en gång fuskare, alltid fuskare

baghera

Admin

Polarn! Det hjälper inte att du spammar diverse staff, forumet med unban ansökningar. Du blev nekad för mindre än en månad sen, återkom om tre (3) månader. 2025-04-01 (1 april). 

hahah va?, när vart jag nekad?

dollan

Staff

Kassör

Nekad, spamma inte.