fusk ban
tjaa
jag fuskade på ett av mina alt konton sen sa att det inte var jag och jag själv ångrar det och efter4 att jag vart bannad så tog jag en paus med cs och körde andra spel men nu har jag börjat köra cs igen och jag vill gärna ha en andra chans och jag kommer inte fuska igen för jag har lärt mig nu att jag inte ska fuska.
mvh ogge
Typ cringe o fuska ska inte ljuga kingen skaffa skills
man var ung å dum hurru
Kvarisen du var bara ung och ass på spelet lolz
en gång fuskare, alltid fuskare
baghera
Admin
Polarn! Det hjälper inte att du spammar diverse staff, forumet med unban ansökningar. Du blev nekad för mindre än en månad sen, återkom om tre (3) månader. 2025-04-01 (1 april).
hahah va?, när vart jag nekad?
dollan
Staff
Kassör
Nekad, spamma inte.