kvarisen
ja nu är det ju så att jag tydligen har blivit ip bannad för något som jag inte vet vad, så skulle någon snälla kunna ta bort min ban?
dollan
Staff
Kassör
Hej, du kommer inte bli unbannad i nuläget. Du får göra en riktig överklagan under “Protestera bannlysning” och helst erkänna.