Det är något fel

Tjena, nu är det så att när jag försöker joina en Playpark server så blir jag kickad, vet inte vad felet kan vara. Det gick hut bra som helst på csgo å nu när jag börja spela cs2 så kan jag inte joina en server.

-DeSerT-

Admin

Får du något felmeddelande?

att jag blir kickad av servern

dollan

Staff

Kassör

Du har blivit IP bannad på ett annat konto vid namn green wtf