Jonsson ansökan för retake

Nickname: JOEL :D

 

SteamID: Steam-ID:_76561198988082448

 

Ålder: 17

 

Beskriv dig själv. Lugn, snäll, accepterar att förlora utan att bli sur.

 

Erfarenhet som admin: Jag har ingen erfarenhet.

 

Vilka är de viktigaste egenskaperna hos en admin:  Att man ska kunna vara opartisk, inte överreagera på saker.

 

Varför skulle just du passa som en admin: Har extremt mycket tid för att spela retake eftersom jag hoppat av vissa ämnen på gymnasiet. Och att de ska va bra stäming och bättre för alla

 

Övrigt om du har något att tillägga: Nej.

-rep

njimko

Head Admin

Nekad, för lite speltid. Jobba upp den och ansök igen.