Admin ansökan retake servers
Nickname: Viggo
SteamID: STEAM_1:0:789658471
Ålder: 18
Om mig:
Tjena! Jag heter Viggo och är född 2006. Till vardags spelar jag fotboll på elitnivå i Malmö FF:s akademiska skola och tränar nästan dagligen. När jag inte är på planen eller gymmet kopplar jag av med CS2. Jag har ungefär 6k timmar och spelar ofta på era retake-servrar. Jag gillar att alltid utvecklas och utmana mig själv, både i fotbollen och gaming.
Tidigare erfarenhet:
Jag var admin på Xplay för ett tag sedan, där jag lärde mig mycket om att hantera spelare och en community. Jag har också drivit egna community-servrar under CS:GO-tiden och några FiveM-servrar, vilket har gett mig bra koll på support-tickets och in-game administration. Utöver det har jag också hjälpt till att lösa konflikter mellan spelare och säkerställt att regler efterlevs på ett rättvist sätt. Erfarenheten har lärt mig att snabbt hitta lösningar och se till att alla får en så bra upplevelse som möjligt.
Varför jag skulle passa som admin:
Jag har erfarenhet av att vara admin och gillar att skapa en positiv spelmiljö. Jag är bra på att kommunicera, lösa problem och se till att reglerna följs. Jag försöker alltid vara rättvis och hitta en balans mellan att ha kul och att hålla ordning på servrarna. Jag tycker också det är viktigt att spelare känner sig välkomna och att servrarna fungerar som de ska. Jag lär mig snabbt och är alltid öppen för att ta till mig ny kunskap, vilket gör att jag kan växa i rollen och bidra till att servrarna utvecklas.
Hoppas jag får chansen att bli en del av ert team! ps kan utveckla mer om det behövs men kände attt min gamla ansökan jag skrev när jag va kickad blev riktigt lång
dollan
Staff
Kassör
Godkänd, kontakta mig på Discord.