Admin ansökan retake
Nickname: Kevvan
steamid: STEAM_0:0:810833807
Ålder: 23
Beskriv dig själv;
Hejsan! Jag är en glad snubbe som jobbar inom biloptimering samt återförsäljning utav trimdelar/reservdelar, på min fritid är jag på gymmet, spelar eller så umgås jag med vänner helt enkelt. Jag har lirat cs sen 1.6 och har alltid haft ett stort intresse för spelet, men givetvis har det varit bergochdalbana när det kommer till aktiviteten genom åren. Förövrigt så har jag lirat på playpark en stund eller två och känner att det behövs fler admins för att kunna underhålla servrarna från dess beteende (Kan förekommit att jag skrivit skit, men till mitt försvar är det till vänner men det är givetvis ingen ursäkt) därav att jag gärna vill kunna vara en utav dem.
Tidigare erfarenheter?
Har själv drivit csgo community som mg, jailbreak, retake, deathmatch, hns etc etc men detta var 4-5 år sedan och hur det fungerar idag med att agera admin vet jag inte men anpassar eller lär mig relativt kvickt. Har även drivit ett x antal fivem servrar och varit admin m.m då jag varit väldigt aktiv inom just fivem men det är något jag lagt bakom mig då roleplaying inte längre är något som intresserar mig. Kort och gott jag har administratör vana och vill gärna fortsätta vara också :).
Något som är ytterst viktigt när det kommer till att vara administratör så är det väl att vara neutral ifall en konflikt uppstår och att man ska låta båda parter få säga sitt för att sedan kunna göra en bedömmning, man ska även kunna ta kritik som admin och inte tappa humöret.
Varför skulle jag passa som en administratör?
Klyschigt att sälja in sig själv men som jag nämner ovanför så har jag en relativt bra vana hur man “ska vara” en admin men det är ju svårt att säga förens man fått testa på och se vad en annan går för. Jag skulle vilja säga att jag är en genuin person som är inne på playpark för grindet, uppvärmingen eller ba för softandet och där blir de gärna några timmar som kan vara till en bra användning för communityts skull.
Tackar på förhand och god fortsättning till den som läst! :)
-rep
-rep för tryhard ansökan
+rep trevlig snubbe
+rep
+rep
dollan
Staff
Kassör
Godkänd, kontakta mig på Discord.