znuffe
AVSTÄNGD
snälla ta tillbaka det jag saknar det så mycket få tillbaka alla spelare ochså
dollan
Staff
Kassör
Vi har CS2 nu, vi kan inte “ta tillbaka” gamla jbn även ifall vi ville.