ta tillbaka gamla jb

znuffe

AVSTÄNGD

snälla ta tillbaka det jag saknar det så mycket få tillbaka alla spelare ochså

dollan

Staff

Kassör

Vi har CS2 nu, vi kan inte “ta tillbaka” gamla jbn även ifall vi ville.