Admin søknad retakes

Nickname: Selv

Alder: 19 snart 20 i januar ;)

Om meg sjalv: jag ar en 19 år gammal grabb som setter i sin grotta å rottnar i retakes xD neidå men jag ar en enargisk men rettfardig person och liker at man kan spella utan at det ar nått problem, jag har haft mina dårliga chattlogs men jag provar och har blitt mycke betre, jag sitter inte och slår sunder min dator for at non blockar eller nått men jag rapporterar det, jag ar veldig activt i discord spesielt i evidence och suppiort da jag ser masse cheaters sjalv om at de inte ar obv, jag vet hur det ser ut och kan nestan se det med en enaste gong. jag har 110% norsk men klarar och forstå och kommunisera på svensk

jag har en person som vil at det skal var rettfardigt og lugn och spella,

det var alt från mej ;)

ha en fin dag

galant, du förtjänar admin enligt mig det är bara att vänta på liamo!?!

dollan

Staff

Kassör

Godkänd, kontakta mig på Discord.