Admin ansökan Retake

Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561199568232700/
19 år

Vem är Swedz som person då? Alright på fritiden så spelar jag hockey samt arbetar, utöver detta lirar jag en del retake samt warzone. Som person är jag relativt lugn och väldigt pratsam samt älskar att träffa nya människor. Jag är en glad och hjälpsam person som alltid ställer upp för andra om de behöver hjälp. Som person försöker jag alltid hålla mig respektfull samt resonlig. 

Erfarenheter
Som admin har jag nästan alla erfarenheter som finns. detta är då jag drivit en av Sveriges största fivem servrar genom tiderna (Fristaden) och vet exakt hur det är att driva ett community. Detta innebär att jag har en massa erfarenheter utanför adminområdet också! Inom specifikt cs då så har jag varit med sen csgo starten nästan och även varit admin förr på ex publiclir inom jailbreak mm.

Nu till den stora frågan varför just jag skulle passa som admin? 
Detta är då eftersom jag har de egenskaperna samt erfarenheterna som krävs för att göra detta arbetet. Kommer aldrig se under fingrarna på någon dvs inte ens nära anhöriga. Utöver detta så kommer jag hantera varje situation skeptiskt och noggrant. Jag är en respektfull person som inte drar förhastade slutsatser samt lyssnar på båda parter och sedan tar ett beslut. Ibland om man är osäker kan man bolla runt tankar med andra staffs och se hur dem tänker samt deras syn på det hela.

Anledningen till att jag söker är för just nu ser jag en massa fuskare, en massa otrevliga folk och känner att detta måste få ett slut. Med tanke på att jag lirar mycket retake och endast host playpark så tror jag att just jag kommer vara en stor nyckel till att förbättra communityt.

Discord id: 321341901984759819
(sk1tzad3201)

Vid fler frågor eller funderingar är det bara kontakta mig,

//Swedz
 

Nekad, får inte fått en fusk avstängning inom 2 år.