Admin Ansökan Retakeee

Nuvarande main :Steam ID: 76561199558975394
Gamla kontot: Steam ID: 76561199037837217

Hej mitt namn är skreja även känd som skreja, just nu jäkligt arbetslös har mycket erfarenhet gällande folk, har jobbat på matbutiker och ett ålderdomshem, så jag har ett väldigt bra ‘’kundbemötande'' så att säga samt läser jag till psykologi just nu jag är 17 år fyller 18 i oktober. 
Har ingen direkt ‘’erfarenhet'' sådär när det kommer till admin men har spelat i åratal så hänger med rätt mycket vad som är rätt och fel och vad man ska göra i vissa situationer. 

Några bra egenskaper hos admins generellt är väll samma som när man jobbar, Bemöt kunden med respekt och förståelese oavsett, Och verkligen ha ett skarpt men ändå rättvist bedömmande. Och du ska kunna hantera folk också vilket menas med att inte ha ett kort temprament utan att du ska vara lugn och samlad och förstående, (out of character, du kan låta lite smartare när du pratar) Ja juste och kunna svenska hade ju varit bra som admin! :]

Ja alltså är big namer och allmänt cool nä men skämt åt sido jag har spelat på ett par servrar, (Synergize bara ogs kommer ihåg), Nivus, Playpark. Så är rätt erfaren inom cs community^
Ja alltså varför just jag skulle vara en bra admin är nog för att jag är rätt ambitiös när det kommer till något som jag har ansvar över menas inte att jag är någon polis utan att jag verkligen är engagerad host som många inte är. Sjukt många fuskare har jag märkt dessutom nu har tagit en paus ett bra tag från cs och nu har jag kommit tillbaka och tänkte wtf har hänt, Är mycket aktiv nästan hela tiden lol nu när jag inte har något bättre för mig. Växte inprincip upp på cs så man har fått lära sig den hårda vägen :(

P.S jag beskrev mig själv på ett professionellt sätt gällande min punkt på några bra egenskaper hos admins :3

+rep ser ofta inne på servern och verkar schysst

Nekad, olämpliga chatlogs.