Sonar adminansökan - retake
Sonar adminansökan - retake
Nickname: sonar
Steam-ID: STEAM_0:1:433673389
Ålder 18
Tjena, var admin på playpark när jag var 15, det varade dock inte länge då jag inte riktig var lämpad att vara admin, så jag tänker att jag gör ett till försök, då jag tror jag har mycket mer att ge servern nu när jag mognat. Jag har varit admin på publiclir 2020 då jag körde väldigt mycket jb där, och ja, har som sagt varit admin ett kort tag här. Jag kör bara på playpark, och då kör jag retakes. Jag är väldigt ofta aktiv inne på retakes, då jag spelar väldigt mycket på min fritid. Tog studenten i år så har väldigt mycket fritid, och på min fria tid så tränar jag dels MMA, och sedan så spelar jag retakes och allt cs2 har att erbjuda. Har märkt att det griefas väldigt mycket inne på retakesen och tror jag hade varit ett bra tillägg till admingruppen då jag är väldigt aktiv inne på servern. Jag tar ingenting personligt och jag är väldigt benägen om att folk ska få rimliga straff.
Jag tycker att som admin så måste man vara rimlig och medmänsklig, samt att kunna se situationer för vad dem faktiskt är. Jag tror jag hade passat som admin då rättvisa och rättvist och schysst behandling av andra människor är något som väger tungt för mig. Tycker om att sitta o snacka o skratta med folk inne på retakesen samt att jag är inne väldigt ofta. Ser fram emot svar!
mvh/ sonar
Gabbe
Admin
+rep lycka till, ser fram emot att panga dig på retakes idag :p
+rep skön grabb
+rep
Nekad.