Admin Ansökan Retakes
Nickname: Roland
SteamID: 76561198981961454 /// https://steamcommunity.com/id/SparksssRiot/
Ålder: 17
Beskriv dig själv:
Hej jag heter Roland och är 17år, jag studerar på gymansie i göteborg. Stor del av min fritid spenderas med att spela med vänner. Ett annat stort intresse jag har är musik.
Erfarenhet som admin:
Har tidigare erfarenhet som admin på Klonken retake server i CS:GO där jag var admin i några månader.
Vilka är de viktigaste egenskaperna hos en admin:
Förmågan att hantera olika situationer beroende på vad som hänt
Att vara rättvis och därmed inte särbehandla
Att känna till reglerna så att det inte finns något frågetecken om något i mitten av ett problem
Förmågan att acceptera kritik om du gör fel
Jag har märkt att det nyligen har varit lite väl mycket folk som griefar och fuskare inne på retakes.
Hade gärna hjälpt till med att ta hand om detta problemet då jag spelar mycket och relativt regelbundet på servrarna.
---
STEAM_0:0:510847863
+rep skandal om han inte får admin, han bryr sig värkligen om communityt och är väldigt mån om att alla ska ha det bra och känna sig välkomna när man spelar på retakes. Har märkt att antalet fuskare han ökat markant det senaste, och jag är säker på att roland hade använt sina medel som admin på ett ansvarsfullt sätt för att motarbeta fuskare. attityden vissa på servern har är också rent ut sagt oacceptabelt. Även om man kanske inte kan banna någon för att dom är otrevliga, kan man ändå med andra medel försöka lugna stämningen i servern genom att t.ex. chattbanna någon under en tid, eller säga emot om någon yngre skulle bli nertryckt (VILKET HAR HÄNT) (HELT SJUKT).
Nekad, olämpliga chatlogs.