Adminansökan Rosen

SteamID:  https://steamcommunity.com/id/Rosen3/

 

Ålder: 18

 

Beskriv dig själv: Hej jag heter Casper, Jag bor i Västmaland! jag är en ambitiös och målinriktad person men samtidigt skämtsam. jag är empatisk som personn men samtidigt kan jag ryta till ibland om situation krävs. jag är också kreativ och är öppen för nya idéer. jag är väldigt ansvarstagande då jag oftast är själv då jag jobbar som skogsmaskins förare. min fritid spenderar jag framförallt framför datan men gillar att dricka öl och åka cheva på helgerna.

 

Erfarenhet som Admin: inga större erfarenheter, satt i en styrelse på fivem för många år sen inget större.

 

Vilka är de viktigaste egenskaperna hos en Admin: en Admin behöver vara ansvarig. kunna hantera konflikter som kan uppstå. en Admin behöver ha kommunikationsfördigheter. Samt ha en neutralitet till alla spelare, tålamod. Samt representera servern på en hög nivå

 

Varför skulle just du passa som Admin: jag har en god kommunikationsförmåga och är bra på att lösa konflikter. jag är snabbtänkt för att kunna hantera alla situationer som mycket väll kan uppstå mellan folk. jag är en respektfull person mot andra spelare . Samt vill jag vara mer än en ``spelare`` jag vill kunna hjälpa till och bidra så gott jag kan!

 

Övrigt: Vore extremt kul att få testa något nytt. MVH, Casper!

 

Söker för Retake

 

 

 

 

 

+rep bra kamrat och väldigt duktig på cs :)

+rep lycka till kungen

Nekad.