Adminansökan
Addeboj admin ansökan för Playpark Retake
Nickname: Addeboj
SteamID: STEAM_0:1:171943789
Ålder: 20
Beskriv dig själv:
Hej jag heter Adrian och är 20år. Jag jobbar som industrielektriker som akutreparatör inom en stålindustri. På fritiden ägnar jag den mesta tiden till att spela samt vara med vänner. Mina intressen ligger just i att spela samt fiska men även bilar då jag har min Audi a6 competition
Erfarenhet som admin:
Ingen inom cs. Har dock vart delaktig i flertals svenska fivem servers där jag vart Admin, men fivem är något jag lagt bakom mig. Admin på velorito 18+ samt fusion. Sen förstår jag ju själv att det inte riktigt är samma sak som fivem där lär du banna om någon beter sig illa medans här kan man ju muta en person istället.
Vilka är de viktigaste egenskaperna hos en admin:
Finns flertals bra egenskaper, men skulle säga att bemöta alla på ett bra sätt. trevlig är också en stor viktig del. Men även att kunna ta emot kritik. Samt att lyssna på båda parter innan man drar någon slutsats!
Varför skulle just du passa som en admin:
Har spelat på Playpark i många år nu, sen jag var 13 om jag minns det rätt. Har som sagt erfarenhet inom Playpark allmänt. Spelade otroligt mycket Jailbreak när jag var yngre. Och just nu spelar jag väldigt mycket Retake och noterar att de sällan är admins inne. Väldigt ofta så är det en taskig attityd på många som spelar. Tycker det är trist för dom som är nya och sedan får väldigt mycket skit för att man inte kunde ta 1v1. Många spelar Retake och tävlar istället för att ha kul där av blir det väldigt mycket bråk mellan spelare.
Övrigt om du har något att tillägga:
Nope tack!
---
Tidigare erfarenheter av liknande arbete är ett stort plus för din ansökan.
Rekommendationer sker genom inlägg i ditt forumstråd, inte inne på servrarna/Discord.
Att vara aktiv i våran Discord samt hemsida är även ett stort plus och ökar dina chanser till att bli godkänd som administratör.
Godkänd, kontakta mig på Discord.