Servrarna

Tjenixen gott folk!


Tror jag pratar för alla här och har samma funderingar som varenda en har.

När öppnar ni upp servrarna igen?

Har ni nån som jobbar på det eller står det still?

Vad är anledningen till att det inte går framåt?



VI BEHÖVER PLAYPARK JALLA!

Hej!

Det jag kan säga nu är att vi jobbar på att få upp allt igen.


Mvh,

Nord.

yalla skynda eaglez vill löka på jb


men vafan dollan lyft ditt feta arsle och fixa serverna

tack imre