Lagg, Arena servern

Gjorde ett inlägg tidigare i veckan om lagg, en omstart skulle göras vilket inte hjälpt. Nu laggar jag mer än någonsin, laggar bara på denna servern verkar inte som att någon annan laggar.

Är detta fortfarande ett problem?