lagg
Hej, har under den senaste veckan haft rejält med lagg på arena servern, riktigt gummisnoddslagg. Har hört mig omkring och det verkar bara vara jag, jag laggar normalt sett aldrig och detta gäller bara på eran server. Tråkigt då jag lirat där en hel del det senaste, finns det något jag kan göra?
dollan
Staff
Kassör
Vi kan ordna en omstart senare under dagen.
Startade ni om servern? laggar mer än någonsin, men som sagt det verkar ju bara vara jag.
Har samma problem, laggar på retake, arena och surfen. 100% dollan ddos