Retake ELO
Dags att fixa erat elosystem så man inte behöver ha 6+ K/D för att inte gå minus kanske? 1p per kill är det dummaste jag varit med om.
-1400 points som rank 1 med en K/D på minst 2.5.
Bara en tankeställare för er klappkassa admins på Playpark. :)
dollan
Staff
Kassör
Det är inte menat att du ska kunna climba hur långt som helst, det finns en gräns.