Ta bort min ctban

cuda

Admin

Hej jag råkade göra en massiv freekill på jbn vilket jag vill att ni unctbannar mig för


Jag trodde jag var inne på retake....

Tyvärr kompis! :-)

-rep

cuda

Admin

Godkänd ctbannen tar vi bort nu.

+rep Var inne under denna incidenten och anser att det borde tas bort då vi var inne på retaken!

Det var länge den "förändringen" varade..

+1

tyst


cuda

Admin

Visst var det Liamo

Skill issue

L + Ratio + Skill Issues + Dog + Bot + Sämst

L + Ratio + Skill Issues + Dog + Bot + Sämst