Ta bort min ctban
cuda
Admin
Hej jag råkade göra en massiv freekill på jbn vilket jag vill att ni unctbannar mig för
Jag trodde jag var inne på retake....
Tyvärr kompis! :-)
-rep
cuda
Admin
Godkänd ctbannen tar vi bort nu.
+rep Var inne under denna incidenten och anser att det borde tas bort då vi var inne på retaken!
Det var länge den "förändringen" varade..
+1
tyst
cuda
Admin
Visst var det Liamo
Skill issue
L + Ratio + Skill Issues + Dog + Bot + Sämst
L + Ratio + Skill Issues + Dog + Bot + Sämst