No way, no fucking way
Måste dela med mig av denna klassiker då forumet forumet varit dött i ett antal år
den va rolig
den va jättre tråkig....
cuda
Admin
gud vad kul tycker jag jag skrattade högt!!!!!!
nörd
cuda
Admin
bra svar bnänja måste jag säga (låt min familj gå nu)
cuda
Admin
jag vill gärna passera skylten
timmaayy