No way, no fucking way

Måste dela med mig av denna klassiker då forumet forumet varit dött i ett antal år

den va rolig

den va jättre tråkig....

cuda

Admin

gud vad kul tycker jag jag skrattade högt!!!!!!

nörd

cuda

Admin

bra svar bnänja måste jag säga (låt min familj gå nu)

cuda

Admin

jag vill gärna passera skylten

timmaayy