rank systeam till multigames
MULTIGAMES
lägg till rank systeam till multigames
ps 1 in med cuda som admin
ps 2 bannlys sebbe för rasism
ps 3 ta bort nollans admin
dollan
Staff
Kassör
punkt 1 och 3 känns skumma
cuda
Admin
dollan ljuger det är bara punkt 3 isånafall
- vem är ens cuda?
- vad är playpark utan sebbeking (även om han är lite rasse)
- hej @dollan vill du spela hvh?
cuda
Admin
jag är cuda
+rep
nån head som kan va aktiv och svara?
nån head som kan va aktiv och svara?