rank systeam till multigames

MULTIGAMES


lägg till rank systeam till multigames



ps 1 in med cuda som admin

ps 2 bannlys sebbe för rasism

ps 3 ta bort nollans admin

dollan

Staff

Kassör

punkt 1 och 3 känns skumma

cuda

Admin

dollan ljuger det är bara punkt 3 isånafall

  1. vem är ens cuda?
  2. vad är playpark utan sebbeking (även om han är lite rasse)
  3. hej @dollan vill du spela hvh?

cuda

Admin

jag är cuda


+rep

nån head som kan va aktiv och svara?

nån head som kan va aktiv och svara?