Hur playpark kan förbättras

dollan

Staff

Kassör

  1. Avlägsna årets botplay från mig på discorden
  2. Förbättra och utveckla discorden, detaljerat här: https://discord.com/channels/161972498328453121/1048998610219585536
  3. Bestäm ett datum för årsmötet inom kort
  4. Ge Panda allacc för att han förtjänar den
  5. Bättre reklam ingame för händelser viktiga för playpark då många är inte alls delaktiga i discorden


+ utveckla playpark.se V2

+rep

dollan

Staff

Kassör

Ja, det kommer men det är inte äns nära att ha en build pipeline för preview så det tar nog ett tag innan det blir något om det

baghera

Admin

+rep, låt mig och nollan styra upp

cuda

Admin

och ungag och unmute cuda

-rep nollan ska behålla sin botplay, o sen kan ni sparka nollan oxå! hans hemsida arbete tar för lång tid

Snarcus

Staff

Utvecklare

Forums-Moderator

Bra förslag!

Nollan e för fast i PlayPark och har inte lärt sig än att inget händer på detta stället.

+rep ge årets bot play till sebbe eller ali baba

+rep nollans idéer låter jätte bra! speciellt att göra om discorden som nollan har tjatat om!

Bra förslag dollan +biltemabåtrrep

-rep

dollan

Staff

Kassör

stavfel, ska nog vara +rep, tack för supporten

okejdå +rep


+rep bara för att det är du & bra förslag!

+rep

+rep Hamnade med denna grabben I matchmaking och vi hade riktigt härligt lir. Vi klickade bra och började gibba omgående. Efter 2 veckor av ständigt lir bestämde vi oss för att träffas irl. Vi möttes hemma hos honom och lirade hela natten lång tills jag somnade dagen därpå. Senare vaknar jag av en väldig smärta i rövhålet, och kan knappt sätta mig upp. När jag sedan kollar runt så ser jag han, ståendes där och äter kebab. När han ser mig stelnar han till. Jag skymtar något brunt på hans kebab, ser riktigt vidrigt ut. Snubben står där med kebab i handen och säger inte ett ord. Han bara kollar på mig. Jag vänder mig om men innan jag hinner någonstans pressar han upp hela rullen med kebab i röven på mig. Det svider som fan och innan jag hinner reagera har han slukat rullen med skit och allt. Skön kille!

+rep låter som fina ideer men botplay sitter fint där den sitter...

Zacke

Forums-Moderator

Admin