Third Person View
Ta tillbaka third person view i JB helt enkelt :)
+rep Jag saknar third person så himla mycket!
+rep
ez frags då ju
cuda
Admin
nej gör inte det mercy kommer abusa det och cellrunka
+rep
-rep
vad är meningen med third person view förutom att titta bakom hörn som man egetligen inte borde kunna titta bakom? de togs bort för en anledning och de ska banne mig inte tallbaka
hmmmmmmmmmmm +rep -rep