Third Person View

Ta tillbaka third person view i JB helt enkelt :)

+rep Jag saknar third person så himla mycket!

+rep

ez frags då ju

cuda

Admin

nej gör inte det mercy kommer abusa det och cellrunka

+rep

-rep

vad är meningen med third person view förutom att titta bakom hörn som man egetligen inte borde kunna titta bakom? de togs bort för en anledning och de ska banne mig inte tallbaka

hmmmmmmmmmmm +rep -rep