Nalle
Tjena folket, vill bara skriva att jag mår bra och är vid liv. Så admins ni behöver inte oroa er längre, tack för omtanken <3
Imre
tvek
Admin
Fina fina Liamo!
xCoCo
AVSTÄNGD
FUCK LIAMO HATAR HAN
Jurgendorf
Han räddar sannerligen liv, men inte servrar.