Im back
Gabbe
Admin
hello guys im back, very fun to play the retakes server +rep
PS// Har någon en gammal iphone laddare till iphone 4
RÖÜGË
Admin
cap
Välkommen tillbaka kingen! Adminansökan incomming?
PPS. Skickar laddarn med posten
Gabbe
Admin
tackar tackar! Attans att de blir helg, hoppades på att få hemskickad laddarn denna vecka!