Im back

Gabbe

Admin

hello guys im back, very fun to play the retakes server +rep


PS// Har någon en gammal iphone laddare till iphone 4

RÖÜGË

Admin

cap

Välkommen tillbaka kingen! Adminansökan incomming?


PPS. Skickar laddarn med posten

Gabbe

Admin

tackar tackar! Attans att de blir helg, hoppades på att få hemskickad laddarn denna vecka!