FREDAG!

Gabbe

Admin

För er information så är det fredag idag! Riktigt härligt, inhouse turnering 19:00 glöm inte det.

var försiktigt och ta hand om er!

Gabbe

Admin

Btw imorgon är det League of legends turnering!


//Gabbe